Volkswagen Golf R Variant tiek ražots
Volkswagen Golf R Variant ir jauns universāls, kura pamatā ir septītās paaudzes Golf, kas tika izlaists tikai pagājušajā nedēļā. Auto saņēma pienācīgu spēka agregātu, kā arī vairākus mazus, bet diezgan patīkamus jauninājumus, kurus mēs detalizēti aprakstīsim šī materiāla ietvaros.
Iesākumā palūkosimies zem jaunuma pārsega, kur mūs sagaida 2.0 TSI EA888 dzinējs ar 320 ZS. un 420 ņūtonmetru griezes moments. Tas ir 20 ZS. un par 20 ņūtonmetriem vairāk nekā tradicionālās astotās Golf līnijas top versija. Protams, jaunais spēka agregāts pozitīvi ietekmēja automašīnas paātrinājuma dinamiku, kas tagad ir 4,9 sekundes.
Papildus spēka agregātam tika uzlabots arī universāla izskats. Tagad tas var lepoties ar jaunu LED optiku, izciliem diskiem, radiatora režģi un stilīgu spoileri, kas uzstādīts uz automašīnas aizmugurējām durvīm.
Papildus visam iepriekšminētajam ir atjaunināts Drift režīms, kas kombinācijā ar iepriekš instalēto R Performance pakotni ļauj būtiski uzlabot transportlīdzekļa vadīšanas pieredzi sānslīdē. Kopumā jaunā Golf versija patiešām izrādījās interesanta un ārkārtīgi daudzsološa.
Iesākumā palūkosimies zem jaunuma pārsega, kur mūs sagaida 2.0 TSI EA888 dzinējs ar 320 ZS. un 420 ņūtonmetru griezes moments. Tas ir 20 ZS. un par 20 ņūtonmetriem vairāk nekā tradicionālās astotās Golf līnijas top versija. Protams, jaunais spēka agregāts pozitīvi ietekmēja automašīnas paātrinājuma dinamiku, kas tagad ir 4,9 sekundes.
Papildus spēka agregātam tika uzlabots arī universāla izskats. Tagad tas var lepoties ar jaunu LED optiku, izciliem diskiem, radiatora režģi un stilīgu spoileri, kas uzstādīts uz automašīnas aizmugurējām durvīm.
Papildus visam iepriekšminētajam ir atjaunināts Drift režīms, kas kombinācijā ar iepriekš instalēto R Performance pakotni ļauj būtiski uzlabot transportlīdzekļa vadīšanas pieredzi sānslīdē. Kopumā jaunā Golf versija patiešām izrādījās interesanta un ārkārtīgi daudzsološa.
LV / Volkswagen