Vācieši prezentēja elektromobiļa prototipu ID.2
MEB-Lite platforma, pie kuras Skoda ir strādājusi pēdējos pāris gadus, beidzot ir pieejama VW grupas dizaineriem un konstruktoriem. Tajā pašā laikā šie "ratiņi" ir lētāka standarta MEB platformas versija, ko izmanto ļoti daudz dažādu Eiropas lielākā autobūves koncerna modeļu.
Tomēr šodien mēs runāsim par ID 2 elektromobiļa prototipu, kas, neskatoties uz numerāciju, parādās daudz vēlāk nekā tā kolēģi. Transportlīdzeklis joprojām ir izstrādes stadijā, tāpēc tālāk norādītās specifikācijas joprojām var tikt mainītas.
Kā modeļa spēka agregāts darbojas vienīgais elektromotors ar 172 kW jeb 234 ZS jaudu. un 290 ņūtonmetru griezes moments. Paātrinājuma dinamika līdz simtiem ar tik labu dzinēju ir 6,9 sekundes, ar maksimālo ātrumu 185 kilometri stundā.
Jārunā arī par iesācēju akumulatoru, kura jauda ir 57 kWh, kas atbilst 400 kilometriem WLTP ciklā. Pretēji preses cerībām dizaineri izmantoja cita veida šūnas, dodot priekšroku litija dzelzs fosfāta (LiFePO4) šūnām. Tas ievērojami palielinās automašīnas kalpošanas laiku, jo palielinās uzlādes-izlādes ciklu skaits.
Tomēr šodien mēs runāsim par ID 2 elektromobiļa prototipu, kas, neskatoties uz numerāciju, parādās daudz vēlāk nekā tā kolēģi. Transportlīdzeklis joprojām ir izstrādes stadijā, tāpēc tālāk norādītās specifikācijas joprojām var tikt mainītas.
Kā modeļa spēka agregāts darbojas vienīgais elektromotors ar 172 kW jeb 234 ZS jaudu. un 290 ņūtonmetru griezes moments. Paātrinājuma dinamika līdz simtiem ar tik labu dzinēju ir 6,9 sekundes, ar maksimālo ātrumu 185 kilometri stundā.
Jārunā arī par iesācēju akumulatoru, kura jauda ir 57 kWh, kas atbilst 400 kilometriem WLTP ciklā. Pretēji preses cerībām dizaineri izmantoja cita veida šūnas, dodot priekšroku litija dzelzs fosfāta (LiFePO4) šūnām. Tas ievērojami palielinās automašīnas kalpošanas laiku, jo palielinās uzlādes-izlādes ciklu skaits.
LV / Volkswagen